فدراسیون بین المللی والیبال به ماسه کیش نمره عالی داد
نوشته شده توسط : ابینه سیر

تهران- ایرنا- آزمایشگاه فدراسیون بین المللی والیبال با بررسی ماسه ارسالی کیش برای میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی، به آن نمره عالی داد.

 

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، ایران از 25 تا 30 بهمن ماه امسال برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خواهد بود که این میزبانی در صورت کسب نمره مطلوب، دو سال دیگر تمدید خواهد شد.
برای این رقابت ها چهار زمین مسابقه و یک زمین تمرین در نظر گرفته شده است که در منطقه پلاژ مردان کیش قرار دارد. ماسه زمین های والیبال ساحلی کیش در این منطقه به دلیل افزایش سنگ های مرجانی کیفیت مطلوب برای برگزاری این رقابت ها نداشت و به همین دلیل امکان دریافت تاییدیه فدراسیون بین المللی والیبال نیز برای آن وجود نداشت.
این موضوع در نشست دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال و قائم مقام منطقه آزاد کیش مطرح و قرار شد از دپوی ماسه این منطقه در کیش که شرایط بسیار مطلوبی دارد، برای زمین مسابقات استفاده شود.
مقدمات جابجایی این ماسه ها به زمین های ساحلی انجام شده است و مقداری نیز برای آزمایشگاه های فدراسیون بین المللی والیبال در کشورهای کانادا و آمریکا ارسال شد که پس از آزمایش های متعدد امتیاز عالی به دست آورد. تور کیش ارزان
دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در مورد روند آزمایش ماسه ها گفت: بررسی کیفیت ماسه های ارسال شده به آزمایشگاه های فدراسیون جهانی والیبال 45 روز طول کشید.
کسری غفوری خاطرنشان کرد: کیفیت ماسه های ارسالی برای زمین های ساحلی جزیره کیش در هفت بخش مورد بررسی آزمایشگاه فدراسیون بین المللی قرار گرفت که در هر بخش امتیازی به آن تعلق گرفت.
وی افزود: در نهایت امتیاز آزمایشگاه فدراسیون بین المللی والیبال به ماسه های جزیره کیش 100 بود که نمره عالی محسوب می شود و میزبانی تور جهانی والیبال در بهمن ماه از این نظر نیز تایید فدراسیون جهانی را به دست آورد.





:: برچسب‌ها: تور کیش,کیش,تور کیش ارزان,قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: