المپیک ریو
نوشته شده توسط : ابینه سیر


معظمی: از آمادگی بالایی برخوردارم
ملی پوش دوچرخه سواری گفت:آمادگی بالایی دارم اما با توجه به اینکه باید برای تور المپیک ریو آماده شوم با قدرت تمام در تور چین شرکت نمی کنم.
 آروین معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:تمرینات در سرعین از شرایط خوبی برخوردار بود در این مدت باقی مانده تا المپیک تمام  تلاشم را می کنم تا به اوج آمادگی برسم البته منتظر کمیته فنی هستیم تا اسامی نفرات منتخب برای حضور در المپیک را اعلام کند.
 
وی افزود:در تور چین خیلی علاقمند بودم که تمام تلاشم را به کار گیرم اما چون سال المپیکی است نمی توانم زیاد خودم را خسته کنم زیرا در المپیک کم خواهم آورد،بنابراین باید محتاطانه عمل کنم.
 
معظمی گودرزی در ادامه بیان کرد:تاکنون سال پر کار و سختی را پشت سر گذاشتم می توانم بگویم در کل سال شاید 10 روز درمنزل بودم.
 
وی در خصوص تیم باشگاهی که مقررشده با آن در تور کینگ هایلگ شرکت کن





:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: