ظرفیت گروه‌های تلگرامی به ۱۰۰۰ نفر می رسد
نوشته شده توسط : ابینه سیر

ظرفیت گروه‌های تلگرامی به ۱۰۰۰ نفر می رسد

در ماه های اخیر، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در حالی تبدیل به یکی از اپلیکیشن های جذاب و پر مخاطب شده که هر روز نه تنها به تعداد کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب می کنند افزوده می شود بلکه استفاده از این اپلیکیشن تا انجام ماموریت های تروریستی نیز پیش رفته است.

اربران با به روز رسانی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام می توانند گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر ارتقاء دهند. افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام

Telegram

 

کاربران اپلیکیشن پیام رسان تلگرام با به روز رسانی جدید این برنامه می توانند ظرفیت گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به گروه های supergroups ارتقاء داده و تا ۱۰۰۰ نفر را نیز در گروه عضو کنند. این به روز رسانی از تاریخ ۱۵.۱۱.۲۲در وب سایت تلگرام منتشر شده است.

در ماه های اخیر، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در حالی تبدیل به یکی از اپلیکیشن های جذاب و پر مخاطب شده که هر روز نه تنها به تعداد کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب می کنند افزوده می شود بلکه استفاده از این اپلیکیشن تا انجام ماموریت های تروریستی نیز پیش رفته است.

 

در روزهای گذشته نیز خبری درباره استفاده گروه تروریستی داعش از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود. اعضای داعش از تلگرام و سایر سرویس های پیام رسان رمزگذاری شده برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کردند، این خبر در حالی منتشر شده بود که پیام آن نیز در توئیتر تلگرام تایید شد.

 

گروه موسوم به داعش در سال های اخیر در توئیتر فعال بوده اما این گروه تبلیغات تروریستی خود را از شبکه اجتماعی توئیتر به اپلیکیشن پیام رسان تلگرام منتقل کرده بود. زیرا کانال های تلگرام به کاربرانش اجازه می دهد تا پیام هایشان را به تعداد نامحدودی از مخاطبان منتقل کنند.

 افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام

تلگرام در تاریخ ۲۷ آبان ماه برابر با ۱۸ نوامبر پستی را در توئیتر خود با این مضمون منتشر کرد:« طی روزهای اخیر ۷۸ کانال مربوط به داعش به ۱۲ زبان مسدود شدند. تلگرام در ادامه آورده بود : « متاسفانه کانال های تلگرام به عنوان ابزاری برای تبادل اطلاعات و اهداف تروریستی اعضای داعش مورد استفاده قرار گرفته بودند که بر اساس گزارش های کاربران، تعدادی از این کانال ها شناسایی و مسدود شدند.»





:: برچسب‌ها: تلگرام برای کامپیوتر,تلگرام برای کامپیوتر ویندوز 8,تلگرام برای کامپیوتر ویندوز 7,دانلود تلگرام برای کامپیوتر,دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر,برنامه تلگرام برای کامپیوتر,نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر,تلگرام فارسی,تلگرام فارسی برای کامپیوتر,تلگرام فارسی برای اندروید,تلگرام فارسی برای ویندوز,تلگرام فارسی برای لب تاب,تلگرام فارسی کامپیوتر,تلگرام فارسی دانلود,تلگرام فارسی اندروید,تلگرام دانلود,تلگرام دانلود اندروید,تلگرام دانلود برای کامپیوتر,دانلود تلگرام برای اندروید,دانلود تلگرام برای سیمبین,دانلود برنامه تلگرام,دانلود تلگرام سیمبین,دانلود تلگرام برای جاوا,دانلود تلگرام جاوا,دانلود تلگرام برای ویندوز,تلگرام بی بی سی,تلگرام گروه,تلگرام گروه آشپزی,تلگرام گروه فیلم,تلگرام گروه ورزشی,تلگرام گروه جک,تلگرام گروه لینک,تلگرام پلاس,تلگرام پلاس برای کامپیوتر,تلگرام پلاس چیست,تلگرام پلاس برای آیفون,تلگرام پلاس برای ویندوز,تلگرام پلاس برای اندروید,تلگرام برای ویندوز,تلگرام برای ویندوز 8,تلگرام برای ویندوز 7,تلگرام برای ویندوز 8 , 1,تلگرام برای ویندوز xp,تلگرام برای ویندوز فون,تلگرام برای ویندوز 10,دانلود تلگرام برای ویندوز,برنامه تلگرام برای ویندوز,دانلود برنامه تلگرام برای ویندوز فون,تلگرام رادیو فردا,تلگرام اندروید,تلگرام برای اندروید,برنامه تلگرام اندروید,دانلود برنامه تلگرام اندروید,نرم افزار تلگرام اندروید,دانلود رایگان تلگرام اندروید,دانلود مسنجر تلگرام اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: