هتل گل سرخ مشهد
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

نرخ رزرو اقامت هتل گل سرخ مشهد

امکانات و خدمات هتل گل سرخ مشهد

تلفن و ادرس هتل گل سرخ مشهد

تور هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

مجموعه هتل گل سرخ مشهد افتخار دارد از سال ۱۳۷۵ میزبان زائرین علی ابن موسی الرضا علیه الاف التحیه و السلام باشد. در طول این مدت این مجموعه تمامی سعی خود را در میزبانی هر چه بیشتر از این مشتریان گرامی را داشته است و امید است که این خدمتگزاری ها مورد قبول آن حضرت واقع گردد.

هتل گل سرخ مشهد

این روزها، کافی شاپ ها تبدیل به مکانی جهت نشستن، فکر کردن، دورهمی های دوستانه، گپ زدن و حتی مکانی دنج جهت برگزاری جشن های تولد با تعداد کم و یا جشن های فارغ التحصیلی شده اند. حتی در برخی موارد دیده شده که زوج های جوان نیز به این مکان مراجعه می کنند و خاطرات زیبایی را برای خویش در ذهن ثبت می کنند.

هتل گل سرخ مشهد

لابی که به منزله قسمت ورودی و مدخل هتل تلقی می‌شود، خود شامل قسمت عمده‌ای از تأسیسات و محل استقرار بسیاری از تشکیلات ضروری هتل می‌باشد. میهمان یا مسافر، در ابتدای ورود، خود را در محوطه لابی می‌بیند و با یک نظر اجمالی به اطراف و جوانب خود، به درجه اهمیت و وضعیت هتل پی می‌برد و با یک دید کامل و دقیق، از مشخصات و موقعیت هتل آگاه می‌شود و احساس می‌کند که هتل از نظر کیفیت کلی در چه منزلتی قرار دارد و از آنچه که در بدو ورود می‌بیند، می‌تواند استنباط کند که قسمت‌های ناپیدای هتل یعنی اتاق‌ها و غیره در چه حال و وضعی است و آیا قابل پسند و جای دلخواه و مطلوب هست یا خیر، و بدون تردید و معطلی تصمیم می‌گیرد که آیا می‌تواند در این هتل ایامی را به فراغت بگذراند یا خیر؟ و می‌فهمد آنچه را که می‌جسته است یافته، یا خیر.

هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

سرویس دهی ۲۴ ساعته

اتاق ملاقات

رستوران

راهنمای بین الملل

سینما خانواده

استخر

راهنمای بلیط پرواز

پارکینگ





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: