هتل آفریقا مشهد
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا مشهد

نرخ رزرو هتل آفریقا مشهد

امکانات و خدمات هتل آفریقا مشهد

تلفن و ادرس روی نقشه هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا در مرکز شهر مشهد و نزدیک به حرم مطهر و فاصله آن تا انتهای بازار امام رضا (ع) ۴۰۰ متر و نزدیک به قطب تجاری فلکه ۱۷ شهریور و همچنین در بهترین مسیر فرودگاه ، راه آهن و ترمینال قرار گرفته است این هتل دارای ۵۲ اتاق شامل دو نفره ، سه نفره ،سوئیت های چهار ، پنج و شش نفره می باشد .

هتل آفریقا مجهز به سیستم تلفن های کامپیوتری ، پانل صوتی ، تلویزیون رنگی ، پخش ویدئو ، یخچال و سایر امکانات رفاهی دیگر از قبیل آسانسور ، روم سرویس ، کافی شاپ و رستوران می باشد.
کافی شاپ : در طبقه همکف هتل واقع شده که مشرف به لابی هتل با منظره ای بسیار زیبا و دلپذیر با انواع نوشیدنی و دسر های سرد و گزم آماده سرویس دهی می باشد و صبحانه دلچسب و متنوع بصورت بوفه آزاد در سالن کافی شاب مهیا می باشد .
رستوران : در طبقه منهای یک هتل واقع شده که محیطی آرام و دلپذیر و زیبا برای صرف ناهار و شام با غذاهای متنوع سنتی ، ایرانی و فرنگی میباشد .
لابی هتل : در طبقه همکف ، محیطی بسیار زیبا و مناسب با دکوراسیون و مبلمان مدرن و راحت که در آنجا قسمتهای پذیرش ، صندوق ، صندوق امانات و خدمات ، آماده سرویس دهی به میهمانان عزیز میباشد و در قسمتی از لابی اتاق مخصوص تلویزیون با محیطی زیبا وجود دارد .

آدرس هتل آفریقا :
مشهد -خیابان ۱۷ شهریور نبش عنصری شرقی
هتل آفریقا مشهد

مطالب مشابه :





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: