هتل بزرگ داریوش
نوشته شده توسط : ابینه سیر

هتل بزرگ داریوش کیش یکی از پرطرفداترین هتل های کیشه که دارای 160 اتاق با نمای رو به دریا و رو به باغ با سرمایه‌ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار ساخته شده‌ است.

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش هتل ۵ ستاره‌ای در جزیره کیش است که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شد. این هتل با الهام از میراث باستانی و جهانی تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شد تا مهری باشد برای تاکید بر خلیج همیشه فارس.

خوب حسن ثابت را هم بشناسید بد نیست یک ایرانی موفق که از روزنامه فروشی به اینجا رسیده و در پایان مصاحبه زیبا با ایشان داریم که پیشنهاد می کنم حتما بخوانید:

حسین ثابت بکتاش (زادهٔ ۱۳۱۳ در مشهد) کارآفرین ثروتمند ایرانی، تاجر فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت است.
مهندس ثابت در جزایر قناری ۵ هتل داشته‌ و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته‌ است. وی، غیر از این هتل، چهار هتل دیگر نیز در کیش دارد (هتل‌های هلیا، لوتوس(لاله سابق)، تماشا، و پانیذ) شرکت تجارت بین‌المللی ثابت و مجموعه پارک دلفین‌های کیش (دلفیناریوم و باغ پرندگان با مساحت بیش از ۶۵ هکتار) متعلق به اوست. همچنین او کلنگ سرمایه‌گذاری هتل 5 ستاره!!! کوروش که سیستم‌های آن با انرژی خورشیدی کار می‌کند (به عنوان نخستین هتل سبز ایران) با ظرفیت ۵۰۰ اتاق را نیز در جزیره کیش بر زمین زد و قرار بود تا قبل از پایان سال ۱۳۸۹ در کیش افتتاح شود اما آنقدر سنگ و موانع جلوی پای ایشان قرار گرفت که بنده ی خدا منصرف شد...





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: